Kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen 2018

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 hebben de leden van D66 Berg en Dal de volgorde van de kieslijst bepaald. Na de lijsttrekker Tessa Vorderman, staat Gerhard Boot op plek 2. Boot is een enthousiast en betrokken carrousellid met veel kennis en ervaring op het gebied van milieu, ruimtelijke ontwikkeling en duurzaamheid. Op plek 3 staat Mark Franssen, in september carrousellid geworden en een jong en nieuw gezicht in Berg en Dal. Zijn expertise is het sociaal domein. Op plaats 4 staat Jelbrich de Vries, campagnecoördinator voor D66 Berg en Dal. Zij is goed thuis in de Euregio en het onderwijs.

Tessa Vorderman, was als lijsttrekker al in september gekozen door de D66 leden. ‘We zijn blij met deze evenwichtige lijst: een mooie mix tussen jong en oud, vrouw en man en tussen ervaren mensen en nieuwe gezichten, ieder met hun eigen expertise en een hoge dosis enthousiasme. We hebben betrokken mensen op onze verkiezingslijst uit de hele gemeente Berg en Dal, die zich graag inzetten voor al onze dorpskernen.’

1. Tessa Vorderman – Beek
  2. Gerhard Boot – Beek