Tessa Vorderman

Fractievoorzitter en Raadslid

Beek

Mijn naam is Tessa Vorderman, fractievoorzitter van D66 Berg en Dal en raadslid in nu nog gemeente Groesbeek en vanaf 2016 Berg en Dal. Voorheen was ik actief als commissie/carrousellid, eerst in de gemeente Ubbergen en nu in onze nieuwe gemeente. Een gemeente met polders, heuvels, schitterende bossen en een rivierengebied! Een uniek stukje Nederland met veel toeristische mogelijkheden. Die kracht van onze gemeente moet beter benut worden, dit schept werkgelegenheid en de mogelijkheid te ondernemen en initiatieven te ontplooien.

Iedereen spreekt momenteel over ‘zelfbeschikking’, ‘de eigen kracht van mensen’. Mooie termen, maar dan moeten wij zorgen dat ieder mens ook de kans krijgt om zich zo goed mogelijk te ontplooien. Dus goed onderwijs, kans op een baan en een ‘omgeving’ die goede innovatieve initiatieven kans geeft! Monumentenzorg, behoud van onze prachtige natuur, een beter subsidiebeleid, duurzaamheid en een sluitende begroting staan allemaal in ons programma. Onze fractie staat voor openheid en eerlijkheid. Wij geven openheid van zaken en zeggen eerlijk waar het op staat. Want politiek bedrijven is vooral keuzes maken! Wij gaan graag het gesprek met u aan over de keuzes die wij maken.

Voor vragen en/of initiatieven mag u altijd contact met mij opnemen.

Meer van Tessa Vorderman