woensdag 16 januari 2019

Ledenborrel D66 Berg en Dal

Graag willen we alle leden van D66 in de gemeente Berg en Dal uitnodigen voor de ledenborrel. Het afgelopen jaar hebben we in de gemeenteraad veel voor elkaar gekregen. Samen met de fractie en met de leden uit de gemeente hebben we dit kunnen bewerkstelligen, dank daarvoor!

We willen onze leden nog beter leren kennen en misschien wil jij als lid de fractie ook wel eens wat beter leren kennen, of heb je onderwerpen die je onder de aandacht wil brengen voor de komende tijd: kom dan naar de borrel op 3 februari om 15.00 uur in café Jansen in Beek (ingang van Hotel ’t Spijker aan de Waterstraat).

Denk je er wel over om actief lid te worden? Laat het ons weten! We zijn blij met iedereen die: af en toe mee wil denken over een bepaald thema, mee kan helpen met communicatie, lezingen wil organiseren, of wil je mee helpen iets te veranderen in jouw dorp, op 3 februari praten we je graag bij! Kom langs bij deze informele borrel en ken je iemand die D66 een warm hart toe draagt: neem een introducé mee!

Klik hier om je aan te melden voor de ledenborrel.