zondag 16 november 2014

Pechtold voert campagne in Berg en Dal

Partijleider en fractievoorzitter van D66 Alexander Pechtold voerde gisteren campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Millingen, Ubbergen en Groesbeek van 19 november. Vanaf 10.00 uur hielp hij in het centrum van Groesbeek D66-lijsttrekker Evert Ruiter en de andere kandidaat-raadsleden van D66 om duidelijk te maken waar de partij ook hier voor staat. Pechtold: “Nadat we in maart bij de gemeenteraadsverkiezingen in veel gemeenten de grootste zijn geworden, steun ik onze lijsttrekker Evert Ruiter graag om ook hier een mooie uitslag te behalen.”

Speerpunten

Goed onderwijs en meer banen zijn de grootste speerpunten van D66 in de nieuwe gemeente Berg en Dal. Daarnaast wil D66 de komende raadsperiode werk maken van een aantrekkelijke en veilige leefomgeving voor de inwoners. Pechtold: “Goed om te zien dat D66 volop campagne voert voor de herindelingsverkiezingen. De gemeente speelt een steeds grotere rol in het leven van mensen, daarom moeten mensen ook een veel grotere rol spelen in hun gemeente. Dat begint met stemmen op 19 november. Stemmen op D66.”